torsdag den 7. marts 2013

Så er vi med på grød-vognen

Linea og jeg var til mødregruppe hygge i dag og her kom sundhedsplejersken forbi og skulle fortælle om grød.
Det er et spændende område vi bevæger os ind på og jeg er meget spændt på, hvordan Linea vil tage imod det. Jeg fik hende også vejet og desværre var min fornemmelse rigtigt - hun har slet ikke taget ordentlig på siden den 31. Januar!! 200 gram WTF!! Så nu skal vi i gang med grøden og se om det hjælper lidt.

Imorgen kommer min egen sundhedsplejerske, og så skal jeg have lavet et program over, hvilket mad Linea skal have og hvordan jeg skal lave det.

Mums ;)
Far forstyrede lige og koncentrationen røg
Det er altså svært at holde det inde i munden

Og så kommer der lige lidt billeder af en meget morgenfrisk pige! :)

Supergirl...
Mor, mor - giv mig så det kamera!
Ej, far - flyt dig nu..
YEAH!
Sludre-hygge i sofaen med mor <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar