onsdag den 8. maj 2013

Sikke da et vejr!

Igår var den første dag, hvor vi kunne sidde udenfor og spise aftensmad. Kenni's forældre inviterede på 'rester på grillen med laks til' - det smagte dejligt :)




 

Tidligere på dagen var det svært at få Linea til at sove pga. Varmen. I barnevognen var der 24°C, og der hvor jeg sad, sagde termometeret 40°C i solen og ikke en vind rørte sig. Jeg rykkede hurtigt ind i skyggen.
Linea havde også svært ved at sove om aftenen og det tog ca. 3 timer i alt at få ro på hende. Hun gav op til sidst, liggende på min arm, og der var heldigvis ikke problemer med at ligge hende ned i sengen.

I dag er vejret jo stik modsat og vi stod tidligt op til bulder og brag. Frida kunne ikke lide det - som den eneste - hvilket glædede mig! Jeg ville ikke lige kunne overskue en ked af det pige og en kat om anklen samtidig. Så Linea har ligget og leget på sofaen og Frida har puttet hos mig <3


Det er nu hyggeligt med lidt kedeligt vejr, så kan man hygge indenfor og få styr på en masse kreative sysler ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar