tirsdag den 21. maj 2013

Alle mine kreative projekter

- som NÆSTEN aldrig bliver færdige... Puhaa ;)

Jeg har gang i:

- 2 hæklede elefanter
- 2 hæklede tæpper
- 1 hæklet kjole til mig selv
- 2 strikkede kjoler til Linea
- 1 syet aktivitetsbold til Linea
- 1 syet tæppe af sekskanter
- 1 hemmelig projekt til på lørdag ;)
- Printe billeder til fotoalbum af Linea

og alt muligt andet der står og venter:

- 2 kommoder der skal males hvide + kurve der skal skiftes ud med nogle hæklede
- 2 højstole der skal have skiftet plade og males hvid/rød
- En altanhave der aldrig får nok pleje





Hos min mor:

- Færdig sortering af min fars ting
- Indrette børneværelse til Linea + hente legetøj fra loftet
- Gøre plads til min søsters ting
- Samle de sidste ting til loppen

Lækker frokost i det lækre vejr

Jeg tror jeg har meget mere liggende, men kan ikke lige komme på det.

Jeg prøver også at få opdateret billederne i de andre tråde, Blogger-app'en fungerer ikke helt optimalt efter opdateringen og gør billedekvaliteten helt vildt elendig.


Min stoooore pige der sidder selv

Så er der styr på hende - selvom hun ikke
kravler nogle steder endnu ;)

  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar