søndag den 5. maj 2013

Lidt liv på altanen

Sidder i solen, der er ca. 20°C, og snakker med min prinsesse. Linea sidder i sin barnevogn på brædderne, da vi endnu ikke har fået hentet solsejlet.
Vi har fået plantet lidt herude; anemoner, klematis, snerler, ribsbusken har grønne skud og jordbærene spirer. Jeg har også fået sat mine hjemmegjorte pilestativer op, det lukker lidt af - glæder mig til det bliver mere grønt.

Hold nu op det er blevet godt vejr og vi har næsten fri hele dagen til at nyde det og samle lidt energi. Vi har 3 'opgaver' i dag; jeg skal til træning, Kenni skal hænge et katte-net op på altanen og så vil jeg gerne hen og se det Tivoli der er sat op henne på marken. Jeg var derovre fredag aften, men der var de ved at lukke ned desværre. Håber på at kunne prøve radiobilerne i dag ;)

God dag derude :)













Ingen kommentarer:

Send en kommentar