torsdag den 7. juni 2012

Loppemarked og ugens kup!

Update den 4. April 2013:
Jeg opdaterer bare lige for at fortælle, hvor meget af tøjet vi stadig bruger og vise, hvor meget det kan betale sig at spare på nogle områder.

I søndags var vi med til loppemarked for at sælge alt det drengetøj, som min fætter og hans kæreste ikke var interesseret i! Det endte med at vi tjente små 100 kr og brugte MEGET mere ;)
Vi sendte 4 plastikposer i Røde Kors containeren og resten ville min søster gemme og lægge på loftet! Så hun sorterede det bedste fra og fik det med hjem <3

Jeg kunne jo ikke lade være med at købe lidt også og det var virkelig nogle kup jeg fik gjort mig! Jeg brugte 325 kr på tøj til Lillepigen og en kørepose. En besparelse på ca. 3000 kr. :O Kom ikke og sig jeg ikke køber fornuftige ting ;) Og til alle jer der gerne vil købe noget til Lillepigen, når hun engang kommer ud, så må i meget gerne købe noget pænt brugt i mødrehjælpen, og derfor spare en masse penge ;)



4 af disse Holly bodier (str. 62) har hun brugt i 2 mdr nu.
Den midterste er str. 68 og stadig for stor.

Andrea bodierne er ikke taget i brug endnu - str. 74
De to andre fra H&M og JOHA, er ved at være for små.

Faktisk er det kun den lilla body hun ikke kan passe mere.

Er slet ikke tage i brug endnu

De to par helt til højre bruges flittigt, de andre er alt for små

Hagesmækkerne bruger vi
Badebukserne skal vi nok også få brugt til sommer.

Hold nu op, hvor har vi været glade for denne kørepose.
Det er lige før, at det er et must i bilen, hvis man får et efterårs/vinterbarn!
Vores kan bruges i næste sæson også :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar