torsdag den 21. juni 2012

Uge 24

Så gik der pludeslig en uge mere - WTF - aner ikke hvor tiden bliver af!

Nu har vi dejligt solskin (40 grader i solen på altanen), dejligt musik i radioen (savner dog R.E.T. på P3), skønne spark fra Lillepigen og ellers en rolig uge i forhold til sidste uge..

Denne uge er gået med:
Hyggeaften hos Moar <3
Mad hos svigerforældrene
Fodbold hos Martin (Kunne dog godt undvære alt jeres piberygeri)
Besøg af Martin og Benjamin
Har modtaget mit Tupperware :D
og det bedste af det hele:
En dejlig dag i KBH med Moar, Julie og Kim.. Vi fik set Rosenborg slot og kronjuvelerne (vi blev dog enige om, at der da måtte mangle nogle!?) Så slentrede vi op ad strøget, fik en sodavand og nogle nachos på The Irish Rover og nød solen og det gode vejr og var først hjemme igen efter 17. (Moar var med ude og køre i Metroen) Jeg er meget overrasket over, at mit bækken holdt til denne lange tur! Det er gået helt fantastisk, det eneste der har drillet mig er plukveer, men de kan altså ikke ødelægge mit gode humør efter sådan en tur :) Så bare almindelig træthed, på den gode måde, og glæde, på den fede måde!

Så en rolig uge med radio, tv og dejlige mennesker omkring mig <3

Gad vide hvor min mave gemmer sig her?

- og til sidst: Nu er det altså okay at drikke et glas vin eller en øl.. Så nu gider jeg ikke have onde øjne og folk der ryster på hovedet af mig, når jeg nyder en kold øl i varmen eller et godt glas rødvin til maden!

24 fulde uger + 2 dage ;) - undskyld forsinkelsen!
Hvor langt henne: 24+0
Mærket liv? MASSER! Nu kan det gøre nok så ondt, når sparkene sidder perfekt i ribbenene.
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 7,3 kg. - uha 1,1 kg på en uge, tror jeg må slappe lidt af med alt det frugt og vand jeg har spist og drukket.. ??
Maveomkreds: 98 cm igen - Må vokse på en eller anden måde, for aner ikke hvorfor jeg stadig bliver mere og mere besværet, men ikke vokser i omkreds ;)
Vender navlen ind eller ud? Den er lige ved at være der! ;) Vil nok mere kalde den udslettet på nuværende tidspunkt :)
Ventetøj? LOVE IT <3 Men har jo selvfølgelig alt for lidt ;P
Strækmærker: Ingen - og hvis det ligger i generne, burde jeg nok heller ikke få så mange! :)
Symptomer: Øv, min halsbrand er vendt tilbage :( Men bækkenet har det godt! Wee..
Opkastninger i alt: 23 ;)
Søvn: Helt vildt underligt! Nu slår jeg folk ihjel igen, er pludselig bange for at drukne og kører vilde bilræs på grusstier! Hvad skal det ikke ende med - hehe! Er noget konfus når jeg vågner om morgenen og hjertet kører i fuldt galop, Lillepigen sparker og jeg ligger samtidig og sveder i en solstråle!
Savn: Jeg synes ikke der har været mange i denne uge ;) Sådan er det, når det hele pludselig kører på skinner.
Sjove madvaner: NOPE! Har ikke rigtig lyst til noget i øjeblikket - lidt underligt!
Hvad giver mig kvalme: Sult!
Glad eller gnaven: Er i forholdsvis godt humør, hænger bare lidt i bremsen om morgenen, men når dagen er kommet igang omkring kl. 10-11 stykker, så går det godt.. :)
Bedste ting fra denne uge: Sightseeing i KBH ;)
Glæder mig til: Stadig den der telefon - må vidst lige have fat i sælgeren igen, Julie *HOST HOST*

2 kommentarer: