torsdag den 14. juni 2012

Uge 23's bitcheri!

... - What to say about this week? Hmm, DUNNO!

Det meste af denne uge har bare været kedelig! Synes ikke rigtig jeg har fået det ud af den, som jeg kunne!

Her er ugens highlights:
Biograftur med søster Julie: Top Notch ;) Kan varmt anbefale Snow white and the huntsman! Kristen Stewart er også skide god i den rolle hun har fået tildelt, hun virker meget ældre og anderledes end i Twilight.
Min bil døde - og levede igen! Hvorfor har synsmanden drejet på armen for at finde positionslyset og ikke drejet den tilbage. Stakkels bil var helt flad for power. Ae ae! (Viser vist også bare hvor lidt den er ude og køre)
Fødselsdag hos Rita og Jan: Hyggeligt at se familien!
Kenni mærkede Lillepigen TRE gange <3
5 års gennemgang af lejligheden - dumme damer kom på besøg, med dumme kommentarer og dumme holdninger!
Var inde og se naboens små nuttede kattekillinger :) - dikke dikke dik! Lidt reklame: De er salgsklare nu! ;) (13 uger)
Var inde og se Nicki's afgangsfilm i Grand Teateret i KBH. Jeg synes altså stadig det var den bedste af de fire vi så ;)
Sanne og Peter kom forbi til hjemmelavede burgere og fodbold - tak for de nuttede sko til Lillepigen <3
Til sidst er der kun at kommentere lortevejret på de kun 20 grader og overskyet med vind og det hele - ARGH! (plus jeg KUN har haft sex 3 gange - WTF)

Bitcher vist lidt for meget i dag - men jeg kan jo heller ikke gå og være ovenpå hele tiden! For selvfølgelig har det været en dejlig uge, jeg savner bare lidt færre smerter, lidt mere sol og MEGET mere lykke i denne graviditet..

Hvor langt henne: 23+0
Mærket liv? Ja - kan også mærke når hun sparker indad nu! <3
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 6,2 kg.
Maveomkreds: 98 cm - Ender med at være større rundt om maven end i højden!
Vender navlen ind eller ud? Den vender udad i højre side! Utroligt, at det virkelig er muligt ;)
Ventetøj? Skal ud og se på flere trøjer, for nu er de gamle ved at være for stramme om maven!
Strækmærker: Ingen - og lad det helst blive ved sådan..
Symptomer: Halsbranden er væk!! - Det er bækkensmerterne IKKE! Kan godt mærke pilates var aflyst i sidste uge - av av.. Fik flere plukveer igår efter en lille tur i KBH :(
Opkastninger i alt: 23 :P
Søvn: Så okay den kan blive. Men en eller anden, overtag lige den her helvedes-hovedpine - TAK!
Savn: At kunne gøre det jeg plejede! Kan jo ikke engang nyde en tur i biffen uden smerter i bækkenet :( Savner en flad mave, så jeg kan se lækker ud i en flot sommerkjole! Savner også at kunne tage på pub og drikke en Guinness til en god fodboldkamp..
Sjove madvaner: Næh!! Ved ikke lige hvor de er forsvundet hen, har stadig kun min æblecider..
Hvad giver mig kvalme: Sult!
Glad eller gnaven: Glad, til en vis grænse - synes det har været en underlig og kedelig uge. Øv!
Bedste ting fra denne uge: Biografturen med Julie <3
Glæder mig til: Ny telefon *HOST HOST* ;) Hvor ville det dog bare være fedt med sin EGEN Iphone!! *HOST HOST*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar