torsdag den 28. juni 2012

Uge 25

Så fik vi overstået 2. lægebesøg! Der fik jeg tjekket blodtryk og hørt hjertelyd. Lægen mærkede mig også på maven og mente, at hun var lige den størrelsen hun skulle være (skal han vel sige)! Skulle også aflevere den der forbandede urinprøve, når jeg nu lige har tisset af hjemmefra ;) Endte med at få at vide, at mit blodtryk er en smule for højt, og jeg skal slappe mere af! HOW?!

Ugen kort:

Så havde vi besøg af Bent direkte fra Cape Town (næsten) - fik besøgt fars gravsted og lagt lidt blomster <3

Så blev Kenni's farmor fejret fredag og hans lillebror om mandagen!

Lilli og Gary er på besøg hos mormor helt fra Florida og dem skal vi se igen om en uge ca. Lad os krydse fingre for godt vejr, så vi kan være i mormors kolonihave :)

Så var vi også lige et smut på Frilandsmuseet og køre i hestevogn - lovely. Utroligt hvordan folk har boet i sin tid - glad for jeg ikke gjorde ;) Stationsbyen er klart at foretrække, da det er inden for de seneste 100 år.

Weekenden skal bruges i Kolding i campingvogn. Håber virkelig det bliver godt, skal dog stadig passe på bækkenet og blodtrykket, så der bliver holdt pit-stop på Fyn :) Skal over og se kattekillinger - dikkedikkedik!

Hvor langt henne: 25+0
Mærket liv? Ja, men den forkerte vej! Nu ligger hun meget med ryggen mod mit maveskind og sparker indad! Det kan til tider godt bliver lidt ubehageligt. Ellers er hendes fødder også ved de nederste ribben i højre side!
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 8 kg. ARGH! Har virkelig tænkt over hvad jeg stopper i munden ;) Håber det er Lillepigens værk! (Ellers er det ALT det kage, som Bent har købt) :D
Maveomkreds: 99 cm - Kan virkelig ikke forstå hvorfor jeg ikke kan bukke mig mere? For jeg er jo ikke blevet så meget større i omkreds! Lillepigen må da fylde nedad så?
Vender navlen ind eller ud? Det er en outie! ;) Jeg kan ikke altid skjule den gennem tøjet.
Ventetøj? Helst intet tøj! Det strammer over det hele ;)
Strækmærker: TJEK! ØV ØV ØV - de sidder på det nederste af brysterne! - Og man kan se der hvor navlen går ud, at huden er lysere, så jeg håber ikke huden også revner der!
Symptomer: Udover de almindelige skavanker, så har jeg nu en smule forhøjet blodtryk :( Så ro til mig, for jeg skal ikke nyde noget af at skulle af med maven før om min. 13 uger! Plus så er rygmusklerne begyndt at brokke sig over vægten på maven!
Opkastninger i alt: 23 :P
Søvn: Ikke det bedste i øjeblikket! Lillepigen trykker på de store blodkar i ryggen, når jeg ligger på ryggen, så det giver forhøjet blodtryk og ubehag en masse. Så jeg sover på siden med en dyne mellem benene!
Savn: At kunne ligge på maven OG på ryggen! Ikke at tage kilo på, bare ved at se på lækkerier!
Sjove madvaner: Næh! ;)
Hvad giver mig kvalme: Sult!
Glad eller gnaven: Keder mig, så det påvirker jo klart humøret! Jeg må finde på noget at tage mig til.
Bedste ting fra denne uge: Min nye telefon, Bent var på besøg i Ejby og vores dejlige tur på Frilandsmuseet :)
Glæder mig til: At jeg skal med svigerfamilien til Kolding. Kommer bare til at savne manden når han nu skal til Roskilde :( Sjovt som jeg passer hans familie lige i øjeblikket ;)

1 kommentar:

  1. Happiness lies not in the mere possession of money it lies in the joy of achievement , in the thrill of creative effort .Euro 2012 Jersey

    SvarSlet