onsdag den 10. oktober 2012

1 dag tilbage - 39+6!


Jeg kan slet Slet SLET ikke holde ventetiden ud mere! :(

Jeg håbede faktisk lidt på, at jeg ikke skulle lave "uge 40-tavlen", men kan da godt se, at jeg må til at tænke i de baner.

Det gik rigtig fint hos jordemoderen igår. Det var ikke hende vi normalt er hos, så det var lidt pudsigt, at snakke med en anden om, hvad vi går og føler og hvordan jeg har det.
Jeg blev undersøgt og alt er som det skal være. Urinprøven var til UG, blodtrykket PERFECT og Lillepigen blev skønnet til 3200 gram. - Og så blev jeg også lige undersøgt "downunder" og er 1 cm åben med 1 cm livmoderhals tilbage! Det er positivt, at alle de dumme plukveer jeg har haft, har gjort noget af arbejdet, men desværre kan jeg også være i dette stadie i laaaang tid! Jeg kan endda ende i en igangsættelse alligevel! Så vi sætter ikke forhåbningerne for højt.
Jeg har fået en ny tid på tirsdag - det kommer til at være et almindelig jordemoderbesøg, men vi kommer også til at aftale, at jeg skal ind til tjek hver dag. Jo længere man går over tid, jo dårligere bliver moderkagen til at give Lillepigen mad og ilt, og derfor bliver alle gravide tjekket i hovede og røv for, at sikre sig, at barnet derinde har det godt.

For første gang i graviditeten, har jeg i nat drømt, at jeg fødte Lillepigen!!! :O
Vi nåede ikke nogle steder, så det blev ude på wc'et med min moar, som fødselshjælper. Det gik super godt, ingen smerter der, piece of cake :D - Aner jo ikke hvordan det skal føles, nok derfor det gik som smurt ;)
Hun så så smuk ud og jeg havde hende liggende hos mig og nød hende OG SÅ vågnede jeg! BAH.
Sådan en drøm gør jo ikke ventetiden meget nemmere!

Tror jeg vil prøve at tænke på noget andet og se om jeg kan være lidt mere kreativ i dag :)

Vil slutte af med at vise et fantastisk billede jeg fik af min søster i går. Hun er simpelthen så dygtig til det med billeder, er pavestolt af hende. Gav hormonerne frit løb og tudede lidt da jeg fik det <3


Ingen kommentarer:

Send en kommentar