torsdag den 4. oktober 2012

Uge 39

En kort update!

Er træt og har dumme plukveer, som bider lidt mere for hver dag der går - det er jo positivt, selvom det gør nuller-naller ;)

Var faktisk ved at glemme, at jeg skulle lave en tavle i dag - skulle lige passe, hvis det er den sidste af slagsen ;) Jeg får dagene til at gå med, at se moar til kaffe og få zoneterapi og akupunktur hos Molle. Vi har også fået sorteret det ALLER sidste tøj, så skal det bare på loftet!
Ellers er det pludselig svært, at få tiden til at gå - utroligt, at de sidste uger går langsommere end de andre uger tilsammen - det føles i hvert fald sådan.

Efteråret er jo også over os, og jeg elsker de brune og orange farver. Jeg skal imorgen ud og shoppe med moar og købe lidt "brændt orange"-garn, og se hvor mange hæklede græskar jeg kan nå at lave. Er snart færdig med det første. (Ja, mig og alle mine projekter)


Hvor langt henne: 39+0
Mærket liv? Der er ikke meget boksen og sparken fra Lillepigen mere. Kan stadig mærke hun bevæger sig, men det er mere ændret til små bevægelser og moslen rundt.
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 12,9 kg. 200 gram ekstra på en uge - det må da være Lillepigen der har taget på ;)
Maveomkreds: 105 cm om morgenen og 110 cm her til aften :O
Vender navlen ind eller ud? Den er der vidst bare stadigvæk - eller også er den der ikke!!
Ventetøj? Tjek - som nok ender med at holde de første måneder efter fødslen også.
Strækmærker: Desværre har jeg fået nogle små på maveskindet :( - Men det kan jo ikke undgås, da jeg jo er vokset en del de sidste uger.
Symptomer: Niv og jag i tissemissen ;) - Og stadig kraftigere plukveer!
Opkastninger i alt: 23½ ;)
Søvn: Jeg kan stadig ikke falde i søvn om aftenen/natten! Dog har jeg ikke problemer med, at skulle sove midt på dagen.
Savn: At få fødslen overstået og få min krop for mig selv.
Sjove madvaner: Stadig McFlurry med Daim! :D
Hvad giver mig kvalme: Almindelige klamme ting.
Glad eller gnaven: Stadig glad, selvom jeg kæmper med utålmodigheden ;)
Bedste ting fra denne uge: At moar har ferie og vi når en masse praktiske ting - og vi har set Molle! Det var også en dejlig tur på sushi restaurant sammen med Nat og Michal :)
Glæder mig til: Det sidste jordemoder besøg på tirsdag og endnu en uge med moar <3 (og måske en fødsel)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar