tirsdag den 16. oktober 2012

Sidste Jordemoderbesøg

Ja, som overskriften siger, så er det også sidste gang vi har været til det!

Lillepigen er vurderet til 3500 gram og ligger med strakte ben - HAHA! Lyder også dumt, når jeg siger maven virker firkantet, men det er altså fordi hun strækker benene over i højre side! Har lidt billeder af det fra tidligere i graviditeten her.
Mit symfyse-fundus mål er også helt oppe på 38 cm. :O - Helt utroligt, at min mave ikke er sunket endnu på trods af, at hun står helt fast!!
Vi regner ikke med, at hun dukker op lige foreløbig, det virker ikke, som om det er det der ligger i kortene. Så vi har fået en tid til igangsættelse i næste uge - men det er hemmeligt ;)
Lige nu ser vi bare frem til, at skulle spise hos Nicki imorgen aften og lave ENDNU en tavle på torsdag! Havde vi jo slet ikke regnet med, men hun må da have det alt for godt derinde ;)

Det er ved at være super kedeligt, at gå hjemme og bare vente og vente og vente.. Så jeg er gået i gang med et puslespil på 1500 brikker, har allerede klaret en stor del af det, så skulle nok have valgt et, som var større.

Så her er hvad jeg bruger tiden på (startede søndag eftermiddag):





Ingen kommentarer:

Send en kommentar