torsdag den 18. oktober 2012

Uge 41

Så kommer det store spørgsmål igen:
Er dette den sidste tavle der bliver lavet?!

- Jeg vil ikke svare på det, for indtil videre er intet gået som jeg ville have ønsket det ;)


Hvor langt henne: 41+0
Mærket liv? Det er desværre ved at være lidt småt med liv derinde. Hun har bare ikke meget plads mere og min mave er konstant hård! Ved kun jeg har en plukve, fordi jeg får lidt småkvalme, ellers kunne man godt blive i tvivl.
Køn: Pige
Total vægtforøgelse: 13,2 kg. Der sker heller ikke det store mere - glæder mig bare til, at det går den anden vej efter fødslen!
Maveomkreds: 110 cm - Intet nyt der og maven er stadig IKKE faldet! Næh, her vokser den i højden.
Vender navlen ind eller ud? Den er blevet lidt blødere i det og popper let ud!
Ventetøj? Tjek.
Strækmærker: Har desværre fået en LILLE SMULE ekstra på maveskindet, men heldigvis ikke nogle super synlige nogle! Dem på brysterne, er ved at gå i et med resten af huden, fedt de allerede har aftaget i farve :D
Symptomer: Masser af plukveer og niv og jag! Men desværre intet der tyder på en snarlig fødsel :(
Opkastninger i alt: 23½ ;)
Søvn: Sover altid omkring kl. 02, for der stopper plukveerne som regel! I nat var jeg så heldig, at jeg næsten fik 6 timer i streg - YIR! Gad vide om jeg lader op til noget ;)
Savn: At komme af med maven!
Sjove madvaner: Stadig McFlurry med Daim! MUMS!
Hvad giver mig kvalme: Almindelige klamme ting.
Glad eller gnaven: Jeg er jo selvfølgelig glad, da jeg glæder mig meget til Lillepigen kommer ud! Men det er også ultra frustrerende ikke at gå i fødsel af sig selv :(
Bedste ting fra denne uge: Det er jo kun de små ting der sker omkring mig! Kulturnatten på KBH Film og Foto Skole, Mad hos Nicki, fodbold hos Martin og en shoppetur med moar i Metro - utroligt at jeg fik brugt 250 kr på snold! ;) Godt Kenni ikke var med - hehe.
Glæder mig til: Vi skulle jo desværre have været i Tivoli i morgen, men det er aflyst! Kenni tør heller ikke alligevel, så det er et fedt ;) Ellers skal svigerfars fødselsdag holdes lørdag og så må vi se hvad næste uge bringer - det eneste der er sikkert er, at det lige meget hvad ender i en fødsel i næste uge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar