søndag den 21. oktober 2012

Stadig intet nyt!

- Men er det så godt nyt?!

Der sker ikke en fløjtende fis herhjemme, i maven eller andre steder!
Hvad skal det ikke ende med - som min svoger sagde igår: "Hun ender med at komme for sent og have travlt resten af livet!" - hehe ;)
Jeg synes faktisk at alle er rigtig søde og ikke spørger ALT for meget ind til graviditeten - og jeg er rigtig glad for, at jeg kan få lidt ro og ikke skulle sige "Nej, hun ligger der stadig!" hele tiden.

Det er her er hvad jeg nogle gange skal lytte til:

  • Hej Tykke/tyksak
  • Hvad laver du her, skulle du ikke ligge og føde en baby?
  • Er hun ikke kommet ud endnu?
- og en masse andre ting i den dur. Det kan man jo næsten gætte sig til ;)

Det gør mig ikke noget, at folk kommer med disse kommentarer. Men hvis det er frustrerende for dem, at jeg stadig er gravid, hvordan tror i så ikke vi går og har det?! Hehe.

Jeg glæder mig bare til at kunne høre disse sætninger:
  • Nej, hvor ser hun skøn ud
  • Det har i gjort godt
- og selvfølgelig også en masse i den dur! :D Kærlighed <3 åååhhh ;)

Jeg er begyndt, at få en del henvendelser fra venner og familie om, at de gerne vil se hende HURTIGST MULIGT - så gad vide om der er overskud efter fødslen og det bliver muligt på hospitalet, eller om vi skal vente til vi kommer hjem! Vi har overvejet lidt hospitalet igen, selvom vi først mente, at de to første dage skulle vi have alene. Men det er simpelthen fordi, at der jo er besøgstider og vi kan smide folk hurtigt ud igen ;) Derhjemme er det jo nok lidt mere svært, at smide folk og fæ på porten og få lidt alenetid med Rigmor.

Og tænk sig, vi har holdt navnet hemmeligt i 23 uger - 23 FUCKING UGER! Fatter slet ikke, at det har kunnet lade sig gøre! WTF!
Jeg glæder mig så meget til at vise det første billede af hende og fortælle hende skønne navn <3

Sidst men ikke mindst - Dagens opgave:

Vi skal vænne os til, at bordfodboldbordet er væk og vi nu har rykket en dansesal ind i stedet ;)
- og så kan det være jeg skal have lavet lidt på mit puslespil, for der er jeg vidst gået lidt i stå. Og da Kenni ikke gider glo på det mere, har jeg fået strenge ordrer på, at det skal være færdigt inden fødslen!
Han skal selvfølgelig selv spille computer, men overrasker det nogen?! ;)

Og TILLYKKE til svigerfar, som desværre ikke får lov til, at dele fødselsdag med Lillepigen (med mindre jeg ender i en lynfødsel) ;)


Vi spillede så lidt på det til sidst,
hvorfor savner jeg det så ?! :(

Nu begynder det da snart at ligne noget!? Andre der kan se katten?!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar