tirsdag den 25. december 2012

1. Juledag

Så bliver der holdt endnu en julefrokost i familien, ligesom de fleste familier holder landet over.

Vi startede dagen med at fejre min kusines 14 års fødselsdag. Det har været dejligt med et afbræk i julens stress og jag, og i stedet spise lagkage og slappe af uden at pakke gaver op. :)
Her til aften har vi været hos Kenni's farmor og hendes kæreste. Vi nåede lige frugtsalaten med dulledej til og sidde ned et kort øjeblik, og så skulle der rafles, danses om juletræet og åbnes gaver.

Det bliver ikke så sent i dag, som det gjorde i går, der kom vi først i seng kl. 03:00 og jeg husker at jeg lå længe og gloede på det forbandede vækkeur! 4 timer senere stod prinsessen op og jeg fik ikke meget søvn! Så en stor kop latte til mig og lidt vand i hovedet var stærkt nødvendigt i morges. Jeg kan godt mærke nu, at jeg ikke har fået meget søvn og længes mere efter min hovedpude i dag, end jeg gjorde i går.

Og imorgen giver vi den gas igen!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar