tirsdag den 18. december 2012

Det er risengrød!!

Så blev der inviteret til risengrød hos Kenni's forældre. MUMS siger jeg bare..
Vi har de sidste mange gange derhjemme også skulle have æbleskiver, men vi når aldrig at få dem spist fordi vi hygger sådan. - Dog endelig forleden fik vi spist æbleskiver - og ad, hvor fylder 10 ½ æbleskive godt sammen med to glas gløgg - shhh, du må ikke sige til nogle, at jeg har spist sååå mange! ;)

Kenni i køkkenet - som ALTID!! ;)

Lækker risengrød, som blev spist op.

 Så er der også lige lidt stemningsbilleder fra marken der ligger lige ved siden af, der hvor vi bor, springvandet nede i Skovlunde Centeret og til sidst en julestjerne fra svigermors vindue.
Jeg kan ikke lade være med at gå og tage billeder når jeg er ude og trille med barnevognen. Det er fantastisk bare at gå i sine egne tanker, se på omgivelserne og nyde stilheden.

Den svage grå "masse" lidt til højre i horisonten
er Herstedhøje.

Spøjst at have springvandet tændt i frostvejr!

Elsker lys effekten fra kameraet.

Denne julekalender blev jeg færdig med sidste år.
Den er til Linea når hun bliver ældre.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar