tirsdag den 18. december 2012

Tyksak-update

Så fik jeg klaret mit første bekymrede opkald til lægen i går! Jeg synes Linea sover for meget og spiser for lidt og samtidig begyndte hendes urin at lugte kraftigt hen over weekenden, så jeg var lidt bange for hun ikke fik væske nok.
Men snik snak, intet galt med hende, hun må meget gerne sove 8-9 timer om natten og ifølge lægen mangler hun ikke noget. Så måtte hun jo lige på vægten så lægen kunne se om hun havde taget på, og sørme om der ikke var røget ca. 200 gram på, på 6 dage!!!! Så hun mangler ABSOLUT ikke noget - tyksakken Linea.

Så 5,5 kg og stadig lige dejlig <3

På fredag kommer sundhedsplejersken - glæder mig til at høre præcis hvad hun vejer og hvor lang hun er blevet og samtidig vise, hvor dygtig hun er til at holde hovedet og hive sig med op når vi trækker hende i armene.

Hun er så dygtig til at holde hovedet!!

Elsker hendes smilehuller <3

Når man er lidt pylret og lige har spist, må mor jo bære
mig i selen og og give mig en ble om halsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar