mandag den 24. december 2012

Nytårskjolen

Vi har alle prøvet det - selv mænderne vil nikke genkendende til det - hvad skal vi have på til nytår.

Duer den kjole der har hængt bagerst i skabet de sidste par år, eller skal jeg ud og købe en ny?! Skal det være en, som jeg kan bruge til sommer også?!
Tøjkrise er et mareridt!!!

Mit mareridt er dog slut, for jeg har fundet KJOLEN. Den har et dejligt snit, så den lander fint og falder flot hen over mavedellen. Dog har jeg alligevel købt nogle "så-træk-dog-maven-ind"-trusser ;)
De gør at jeg kan holde mit spejlbillede ud! Jeg ved godt det er høje krav til mig selv, når jeg kun har født for 2 måneder siden i dag, men det vil jo kun gavne mig, da jeg bestemt mener, at det også gør, at jeg kommer igang med træningen igen. :)

Linea er nu 2 måneder - hvor blev lige tiden af om jeg må spørge!?!?

Her er så en månedsupdate:
Da vi havde sundhedsplejersken på besøg i fredags (8 uger, 2 dage) vejede Linea 5720 gram og er nu 60 cm lang - ikke så underligt, at hun PLUDSELIG voksede ud af alt sit tøj. Så nu har jeg shoppet lidt nyt for en masse tilgodebeviser vi havde liggende og hun bliver da en herre lækker baby til jul og nytår.

Glædelig jul og godt nytår derude - pas på hinanden <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar