mandag den 24. december 2012

Juleaften

Så kom dagen de fleste glæder sig til - især børnene.

Vi holder julen hos Kenni's forældre, det er første år vi holder den sammen. Vi har dog besøgt min mor + familien tidligere i dag og fik sagt glædelig jul og byttet lidt gaver.
Normalt giver vi ikke gaver til dem over 18 år, men vi har købt en gave til min mormor og farfar og en lille ting til min mor.
Vi gav, til mormor og farfar, en bog hver, hvor de kan skrive om deres liv. Det betyder meget for mig, at få deres historie da jeg aldrig nåede at få min fars og min farmors. Til min mor gav vi et par øreringe, et par hun kan gå med og forbinde med "dengang hun blev mormor"!
Det er lidt underligt, at jeg ikke er sammen med min familie i år, især når det er første år uden far!! Kenni's familie har også andre traditioner, så jeg får både prøvet at danse om juletræet og synge julesange i år.

Lige nu sidder vi og slår mave, har seriøst ondt i maven!! - av av av...
Kenni's morbror fik selvfølgelig mandlerne. Vi havde puttet 2 i skålen, så havde Kenni købt en stor og en lille gave. Han spyttede den første ud efter få minutter og den anden kort efter. Men vi fra tog ham den mindste gave og puttede en ny mandel i skålen - den vandt jeg! Men jeg kunne ikke lide gaven (en chokoladenisse), så din gav jeg til min svoger.
Vi mangler stadig at danse om træet og åbne gaver og jeg er total kvæstet - sidder og drømmer om min seng og især min hovedpude. ;)

Jeg ønsker jer alle en glædelig jul.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar